Radyo 45'lik

Pazartesi, Kasım 27, 2017

Minimalizm

Bu aralar çok fazla "Minimalizm" kavramını duyduğunuzdan eminim. Ben de uzun süredir duyuyor ve bunun üzerine araştırmalar yapıyordum. Benimsemeye çalışıyordum ve hayatıma adapte etmeye de başlamak üzereyim. Niye bu kadar uzun sürdü derseniz, öyle çat diye minimalist olunmuyor, kolay değil ve önce mantığı iyice kavramak gerekiyor, söyleyeyim. :)

Ben neden merak saldım, sorusunun cevabı ise; saatlerin bana yetmemesi, enerjimin azalması, eşyaların fazlalığından bıkmak ve en önemlisi de, dış dünyaya fazlaca kaptırıp düşüncelerimin sesleri yüzünden kendimi bile duyamamak başlamak..

Minimalizm, herşeyden vazgeçip en az şeyle yetinmek değil, altında felsefi bakış açısı yatan bir düşünce sistemidir. Ben bu sade hayata başlamak için ilk adımımı kıyafet fazlalıklarımızdan kurtularak yaptım. Bu adımdan bu yana ikinci adımımı henüz atamadım fakat, şuan ev taşıma aşamasındayım ve bulunduğumuz evde kullandığımız hiç bir şeyi yeni eve taşımamaya karar verdim. Ikinci adımım ve en büyük adımım bu olacak. Çünkü yeni evi tamamen minimalist bir düzenle döşemeye karar verdim.

Sizler de bu felsefeyle ilgili bir şeyler biliyorsanız, hatta uyguluyorsanız yorum yazıp bana da bir şeyler katarsanız çok sevinirim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder