Radyo 45'lik

Çarşamba, Ekim 18, 2017

Hello, Ben Geldim.!

Şimdi size bir el sallayarak ve "Merhaba, ben geldim." demek isterdim.

Kendimi bunalımda, çıkmazda ve çokca da zorda hissettiğim bir dönem oldu. Hala geçmiş değil ama şuan çok daha iyiyim. "Yazmak İstemiyorum." Başlıklı yazımdan sonra, bu yazıyla geri dönüş yapmak istedim.

Herkesin hayatında çalkantılı dönemler oluyor, ben de o dönemden geçtim. Şuan ise tam da şu durumdayım; "Sezen Aksu'nun 'herşey bir anda anlamsız gelecek' dediği o ruh halindeyim."

Zamanla her şey düzelir evet, ama ben zamanı hiç sevmiyorum. Önceki yazılarımda da neden sevmediğimi açıklamıştım..

Hayat öyle hızlı ve bir o kadar da yavaş ki... Bu sıralar buna kafa yormuş durumdayım. "Anı Yaşamak" ile ilgili araştırmalar yapıyorum ve bu mottoyu benimsemeye çalışıyorum. Ilerde bununla ilgili de bir yazı yazacağım. Şimdilik hoş'ca kalın... Hoş kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder